[Linux-programlama] Java - derleme zamaninda ...

From: alper yuce (alper_yuce@yahoo.com)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 09:36:33 EEST

Merhabalar herkese,

Bu listenin konusu değil belki ama..

Yazdigim programda program versiyonunu gostermem gerekiyor. Bunun icin projenin icinden bir "x.class" dosyasini sectim ve onun xx.lastModified() ini aldigimda yanlis bir tarih cikiyor. hep ayni tarih oluyor. Java 1.3 kullaniyorum.
sorun ne olabilir acaba?
lastModified() i calistiramadim, Javanin derleme zamaninda calisan bir program yazabilir miyim?

tesekkurler, iyi calismalar..