Re: [Linux-programlama] Java kitabi

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 20:14:32 EEST

Pzt, 2005-04-18 tarihinde 13:17 +0300 saatinde, Ahmet Tellioglu yazdı:
> selam, herkese kolay gelsin...
>
> Alfa yayinlarinin Java 2 kitabini (Herbert Schildt) okuyan, kullanan ve
> yararli bulan var mi acaba aranizda? 48 milyon fiyati var da :(
> Boyle minik bir servet olunca fiyati, sizlere bir danisayim dedim...
>
> simdiden tesekkur ediyorum. iyi calismalar.
> Ahmet...

meraba,
bu kitabı geçen sene okulda bize nesneye yönelik programlama dersi
alırken hocamız önermişti. kitabı incelemiştim. çok ayrıntılı bi kitap.
aslında başlangıç olarak da bu kitapla başlanılabilir ama ben kapsamını
ve özellikle türkçe çevirisini inceleyin derim. çünkü kitabı alan
arkadaşlardan kitabı alıp incelediğimde türkçe çevirisi pek hoşuma
gitmemişti. bilmiyorum bu tip kitap çevirilerini bilişim alanında
çalışan ve terimlere aşina olan insanlara mı çevirtiyorlar, yoksa sadece
iyi ingilizce bilen insanlara mı? artık kitap alacaksam, orjinal dilinde
yazılmış kitap almaya dikkat ediyorum, java'ya ben deitel'in c kitabında
bulunan 5 bölümlük bir giriş kısmıyla başlamıştım. sonra deitel'ın ow to
java program kitabını aldım. türkçe de iyi alternatifler bulabilirsiniz.
kolay gelsin.