Re: [Linux-programlama] Java kitabi

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 14:06:08 EEST

Merhaba,

Biraz reklama girecek ama hem makul maliyetli, hem Türkçe hem de
orijinal yazılmış; ayrıca çok sayıda üniversitemizde ders kitabı olarak
kullanılan ve Schildt'in kitabından bayağı bir fazla satan, ayrıca Java
5'e göre yazılmış bazı kitaplar var piyasada. Nereden mi biliyorum? Ben
yazdım. :-)

Kitapların bilgileri için www.boragungoren.com adresindeki kişisel
siteme bakabilirsiniz.

Bora.