Re: [Linux-programlama] pl/pgsql hakkinda kaynak

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 16:01:37 EEST

Merhaba,

On Thu, 14 Apr 2005 eatar@tr.net wrote:

> pl/pgsql anlatan postgresql dokumantasyonu disinda bir kaynak bilen
> varmi? kitap,web farketmez.kendi dokumantasyonu biraz yetersiz kaldi.

http://www.commandprompt.com/ppbook/

adresine bakar mısınız?

> birde server side programing icin hangisi daha kullanisli olur
> (pl/pgsql ,pl/perl gibi cesitlerin icinden) su anda pl/pgsql kullanmaya
> calisiyorum ama kaynak azligi nedeniyle diger diller daha mi kullanisli
> olur.Tecrubeleriniz varsa ogrenmek isterim

PL/pgSQL tabii ki. Daha gelişmiş durumda. 8.1 sürümündeki PL/pgSQL daha da
gelişmiş olacak. Yeni özellikler ekleniyor şu anda, CVS sürümü içinde
bunları bulabilirsiniz.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr