[Linux-programlama] CALL CENTER

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 10:54:00 EEST

Selamlar Arkadaşlar.

Linspire (Lindows) Türkiyede penguen PC kampanyası yapacak.
Aslında bu kampanyanın bir önemli tarafıda Linspire 5.0 linuxu destekleyen bir Call Center kuracaklar.
Call centerda çalışmak isteyen arkadaşların (Çalışma saatleri 11:00-20:00 ) www.karma-d.com insan kaynaklarındaki formu dolurmaları yada CV lerini karma@karma-d.com a göndermelerini rica ediyorum.
(Listenin bu bölümünü gereksiz yere rahatsız ettiğim için özür diliyorum. zamanın çok kısa olması ve aciliyet içermesi bakımından anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum.)

Saygılar.

İyi Çalışmalar Diliyorum.

Yunus ÇİÇEK

Genel koordinatör