Re: [Linux-programlama] gtk programý derleme hatasý

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 10:14:03 EEST

açıkçası başlık dosyalarıyla manuel olarak oynamadan önce yaptığımın
doğru olmayabileceğini düşünmüştüm, onun için taşıma değil kopyalama
yapmıştım. biraz önce de kopyaladığım başlık dosylarını silip klasörleri
eski haline getirdim.

derlemede pkg-config --cflags --libs gtk+-2.0 ile derleyince problem
ortadan kalktı, bu komut normalde -I parametresiyle benim eklemediğim
birçok klasördeki başlık dosyalarını da ekledi.

yardımınız için teşekkür ederim.
iyi çalışmalar.