[Linux-programlama] PHP5'de Türkçe karakter sorunu

From: ERDAL YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Wed 06 Apr 2005 - 17:27:59 EEST

Daha önce de yazdığım gibi sorun aslında MYSQl den değil PHP den
kaynaklanıyormuş. Bilgisayarıma PHP5 yükledim ancak türkçe karakterleri
tanımadı. tüm forumları aradım taradım ama bir şeye yaramadı. Sonunda PHP yi
4.3.11' e çektim böylece sorun ortadan kalktı... Acaba bunu PHP ye yazmam
gerekişr mi ne dersiniz

Erdal