Re: [Linux-programlama] jsp encoding....

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 23:39:50 EEST

Kapanmis bir konu aslinda ama, benzer bir sorunu php'de yasamistim; ve
arastirinca sorunun aslinda apache ayar dosyalarindan birinde
AddDefaultCharset tanimiyla ilgili oldugunu gormustum.
(mod_mime-defaults.conf)

Sizin cozumunuz de bana ilginc geldi; request'in encoding'ini
degistirince response'un nasil etkilenecegini anlamadim.

Kolay gele..