[Linux-programlama] Karakter sorunu

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 13:49:01 EEST

Merhaba mysql 4.1.10 versiyonu yükledim. WinXP kullaniyorum. Ana server FC3.
Gelistirmeleri laptop da yapiyoruz. Simdi problem su. MYSQL latin5 karakter
setine göre ayarli. PHP MY admin ile G S gibi karakterleri düzgün
görebiliyorum. MYSQL query browserda da karakterler düzgün çikiyor ancak
benim yazdigim scripte ? isarete olarka geliyor. 8859-9 ve 1254 ayarlamalari
head tag nin içinde var.. acaba baska ne olabilir...

Tesekkürler