[linux-programlama] Re: Özgür Yazilim Arastirmasi

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 27 Sep 2004 - 14:44:47 EEST

On Mon, 2004-09-27 at 04:30 -0700, BULENT AYDIN wrote:
> Selamlar,
Merhaba,

> Aşağıdaki adresten bu
> alışmayı hazırlamama
> yardımcı olacak bir anketi
> aşağıdaki
> adreste yayınlamaya başladım .
> http://opensurvey.leonba.de/output/floss_tr/

Anketi doldurmayi denedim, fakat mecburi olan alanlarin cogunu
yanitlamayi basaramadim. Eger bu alanlari doldurmus olmak icin
dolduracaksam, yazdiklarim ise yarar bir bilgi olmayacakti.

Formda gerekli olmadigini dusundugunuz veya mecburi olmamasi daha iyi
olacak alanlar varsa, lutfen onlari temizleyin.

Bu karmasada bilgi girmek mumkun degil.

Iyi eglenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part