[linux-programlama] Re: Hangi dili kullanmalıyım

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 20 Sep 2004 - 11:45:41 EEST

        Merhaba;

        Eger c biliyorum, o halde neden firewall yazacak bilgim
yok diyorsaniz, onunuzde iki sorun var demektir. C syntax'ini biliyorsunuz
ama programlamaya hakim degilsinizdir. Ve daha onemlisi mesela firewall
icin gereken teknik bilgiye sahip degilsinizdir. Aslinda bu kadar cok ve
alakasiz programi (ustelik her biri kendi basina uzmanlik gerektiren)
yazma isinin nicin uzun surdugunu sormanizdan dolayi iki problemin de
var oldugunu tahmin ediyorum.

        Benim tavsiyem hedeflerinizden encok istediginiz birini secin ve o
konuda internet uzerindeki kaynaklari inceleyin. Buyuk olasilikla
aciklamalarin bir kismini anlamayacaksiniz ama anlamadiginiz kisimlari
derinlemesine inceleyerek aciklarinizi birer birer kapatabilirsiniz ve bu
vesile ile programlamayada isinirsiniz.

        Mail listesinde cevaplar moralinizi bozmasin, boyle cevaplar
almanizin sebebi sorunuzun "turkceyi ogreten kitablarin hic birinde
istanbulun tarihi ile ilgili bir bilgi yok" demeye benzemesi.

        Kolay gelsin.

        Cem Ahmet MERCAN

--- Mon, 20 Sep 2004 tarihli iletisinde baran baran soyle diyordu: