[linux-programlama] Re: Hangi dili kullanmalıyım

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Sun 19 Sep 2004 - 21:53:40 EEST

Merhaba,

Bu kadar çok çes,itlilikte uygulama yazmak için genel amaçl? bir
programlama dili ve çokçes,itli kitapl?klar kullanmak gerekir.
Sayd?g(?n?z türdeki uygulamalarda C/C++ yayg?n olarak kullan?l?yor ama
Perl, Python gibi betik dilleri ile de benzeri ticari uygulamalar?n
yaz?ld?g(?n? biliyorum.

I.yi çal?s,malar.

Bora.