[linux-programlama] Farklı Konsolda Uygulama Kosturma

From: Omer F. USTA (usta@bilisimlab.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 20:33:56 EEST

Selamlar
Yazmaya calistigim ufak bir scriptte seçili bir uygulamayı farklı bir
tty altinda açmaya ihtiyacim var.
Mesela bir olay gerceklestiginde veya kullanci
bir secenegi etkinlestirdiginde farkli bir tty acip
o kisimda uygulama kosturmak istiyorum.

Mesela kullaniciya sunulan bir menu icinden 3 secenegi
secildiginde farkli bir tty icinden abc uygulamasini acmak
istiyorum. Uygulama acilacak ama tty secimi hala benim scriptin
acik oldugu kisimda kalacak.

Yardimlarınız için şimdiden teşekkürler

--
Omer F. USTA