[linux-programlama] Re: PHP ve MS-SQL

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 15:46:15 EEST

Siz manuel olarak id tanimlamadi=F0iniz surece de=F0il mssql herhangi =
bir db
i=E7in dediginizi ger=E7ekle=FEtirmeniz result integrity bakimindan
olanaksizdir..Her yeni acilan table da da illa id olacak diye bir sey
soz konusu degildir..ki zaten eger id define edildiyse o zaman between
xid 100 and 120 ile rahatca olayi sonlandirmak mumkun..

Tavsiyem e=F0er id varsa between kullanmaniz;yorumlanmis fonksiyon =
olmasi
acisindan daha hizli sonuc verecegini dusunuyorum..(x.id=3Da.id) yerine
inner join a on (xid=3Da.id) kullanmanin daha hizli sonuc vermesi gibi..

=DDyi calismalar..

Eralp Erat=20
IT Consultant
Solution&Software Dev.