[linux-programlama] Re: PHP ve MS-SQL

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 12:08:58 EEST

Yardimlara tesekkur ederim. MS_SQL den aldigim veriden istedigim araligi
bastirabiliyorum. Bunu PHP de while veya dier yontemlerle yapmak mumkun.
Benim ogrenmek istedigim bunun MS-SQL cephesinde nasil yapilacagi. ZIra bunu
php ye yaptirmak cok islemci gucu gerektiriyor.

Ben bir kac cevap bulduum soyle:

1. MS-SQL De top diye bir parametre var, top ve ic ice sorgular ile bunu
yapmak mumkun
2. ADODB projesinde bunu yapan bir class ve method var

Tesekkurler

OKAN ARI