[linux-programlama] php pg_insert

From: Onur Can CAKMAK (onur.cakmak@gmail.com)
Date: Sun 05 Sep 2004 - 13:53:58 EEST

Selamlar,

PHP ile pg_insert kullanarak bit(1) tipinde bir alan iceren tabloma
veri girmeye calisirken bir hataya takildim.

pg_insert($resource_id, $tablo, array(char_alan => 'x' bit_alan => '1'));

seklinde cagirdigimda true dondurmesine ragmen kayit yapilmiyor. Ancak
bit_alan'i girmezsem, default degeri kabul edersem sorun cikmiyor,
true donduruyor ve kayit yapiliyor.
Degeri "'1'::bit(1)", 1 gibi bir dolu sekilde denedim ama dogru
calistiramadim bir turlu.

Buarada, pg_last_error(), pg_last_notice() bir hata dondurmuyor.
Sistemim Debian Unstable, PHP surumu 4.3.8

Kacirdigim bisey mi var?

Iyi Calismalar

--
Onur Can CAKMAK