[linux-programlama] Re: Mysql veri transferi

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Sat 04 Sep 2004 - 09:46:24 EEST

bu buyuklukteki bir veri icin mysql bir sorun yaratmaz aslinda
Sorun tahmin ediyorum ki phpmyadmin den olabilir bir sekilde bu veriyi
export ederken time out a urguruyordur belki ...

direk Linux tan export edin bu veriyi?
ayrica Mysql-Front yazilimi da bu is icin iyidir.
Export ve Import ozelliklerini kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin

On Sat, 4 Sep 2004 02:30:03 +0300, OKAN ARI wrote