[linux-programlama] Re: Barkodlar Hakkinda

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 14:41:48 EEST

Merhaba,
On Wed, 2004-09-01 at 12:52 +0300, Yüksel ÖZCAN wrote:
> Barkodlarin calisma $ekli hakkinda bilgisi olan var mi. Yani linux
> altinda yazdigimiz GPL programa barkod destegi vermek istiyoruz. Bu
> konuda tecrubesi olanlar bilgilerini paylasabilirlerse sevinirim.

Eskiden barkod okuyucular, PS/2 klavyelere T şeklinde bağlanırdı:

Klavye --+-- Bilgisayar(PS/2)

       Barkod
       okuyucu

gibi. Böyle olunca, barkod okuyucunun okuduğu bilgi bilgisayar
tarafından doğrudan klavyeden rakamlara basılarak girilmiş gibi
algılanıyordu.

USB'den bağlanan okuyucuların da böyle bir driver ile ek bir
klavye/giriş aygıtı gibi algılandıklarını duymuştum.

Tüm bilgim bu kadardır,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part