[Linux-programlama] Kylix yeterli olur mu?

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Sat 30 Oct 2004 - 11:39:01 EEST

Merhaba,
Bir haberleşme yönetim sistemi geliştireceğim. İstemci-sunucu yapısında
olacak.
İstemciler windows üzerinde koşacak ve program delphi ile yazılacak.
Sunucu program, linux üzerinde koşan mail ve fax sunucularından alacağı
mesajları, yine aynı sunucuda koşan mysql veritabanına aktaracak. Bu
nedenle görsel bir arayüz de şart değil.
Mesaj yönetim sunucusunun da windows üzerinde koşması durumunda
gereksiz bir trafik yoğunluğu oluşacağı için, bu sunucuyu linux
üzerinde geliştirmek istiyorum.
Kylix ile bu işi halledebilir miyim? Ya da önereceğiniz başka araçlar
var mı?
Teşekkürler.
Ahmet Aksoy