[Linux-programlama] FW: python ile isletim sistemine yonelik uygulamalar

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Tue 12 Oct 2004 - 15:05:19 EEST

Merhabalar,
Python ile isletim sistemine yonelik uygulamalar yazmak mumkunmudur? Tabi C
kadar olanak beklemiyorum.
Fakat Perl deki veya PHP deki gibi prosesleri listeleme, onlara sinyal
gonderme vs. gibi islemleri yapmami saglayacak hazir kutuphane fonksiyonlari
mevcut mu?
Yoksa bu konuda yeteri kada fonksiyonu yokmu? Mesela Webmin gibi bir arac
Python ile perl deki gibi yazilabilirmi yoksa dahami maliyetli olur?
Bilgi sahibi arkadaslar yanit verirse sevinirim.
Tsk.