[linux-programlama] Re: gettext karakter sorunu ve SIGSEGV?

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sun 03 Oct 2004 - 16:21:40 EEST

Etti mi 2 :(
Yarım mesaj için özür dilerim sanırım basilix den kaynaklanan bir problemle mesajım yarım gelmiş.

On 03 Oct 2004 14:16 EEST you wrote:

> diger kutuphaneleri de -g ile derleyin veya debug paketlerini kullanmayi
> deneyin, bu sekilde kutuphane fonksiyonlarinin da nerede hata yaptigini
> bulabilirsiniz.
>
> Ornek bir derleme islemi:
>
> $ CFLAGS="-g" gcc -o deneme deneme.c
> $ gdb deneme
> (gdb) run
>
> [....]
>

> SIGSEGV aldiktan sonra:
>
> (gdb) bt
>
> Iyi eglenceler,

Son görüşmemizde Özkan'dan bunu yapmasını istediğimde tüm sembollerin ?? olduğunu öğrendim. Sanırım problem libc içinde.
Nette yaptığım aramalardan da bir sonuç alamadım. Belki başka bir yerde bir hatamız da olabilir ancak Linux glibc 2 altında sorunsuz biçimde çalışıyor.

--
Onur Yalazi