Re: [Linux-programlama] Re: Re: kabuk programlama, basit bir soru

From: Omer USTA (usta@bilisimlab.com)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 17:49:41 EET

Merhabkar
Eğer illa ben bu kodu kullanacağım diyorsanız dosyalama işlemine
başlamadan önce ve sonra dosyayi tasima islemleri ile yapabilirsiniz
ama bu işin biraz angarya şekli olur eminimki cok daha hızlı
çalışacak bir alternatifi vardır.
Bahsettigim olayi su sekilde yapabilirsin (altaki kodu
calistirmayi denemedim yani eger siziin kisimda
hata varsa bilemem)

dosyayi a.sh olarak abc dizini altinda oldugunu dusunursek

mv a.sh ..
mv ../a.sh .

seklinde duzgun calismalidir ama dedigim gibi du isin angarya sekli

Ömer F. USTA

--
Omer F. USTA
usta@bilisimlab.com