Re: [Linux-programlama] Oracle Kurulum

From: ozgur uncuoglu (ouncuoglu@ispro.net.tr)
Date: Sat 27 Nov 2004 - 11:16:35 EET

hocam nette bi debiana oracle 9 kurulum dökümanı var.adresi şu an
bulamadım.ama orda senin istediğin gibi bi startup scripti var.bi bak
istersen
profile dosyasında oracle ın ihtiyacı olan şeyler pathler.yani en
önemlisi bu.başka şeyler de var tabi.
oracle oradb (yanlış hatırlamıyosam) kullanıcısıyla start etmesi gerekiyor.
uzun ve biraz yorucu iş.kolay gelsin.
oracle + redhat dökümanları daha çok nette.onlardan da faydalanabilirsin