Re: [Linux-programlama] Bash ile yedekleme yapmak

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Fri 26 Nov 2004 - 14:02:37 EET

Tesekkurler, boyle bir script oldukca ise yarayabilir. Ama mysql
veritabanini da ayrica almam gerekir sanirim.

Onal'i dedigi gibi CURL da kullanabilirim.

Sorumun yuaniti su mu acaba
1. mysql komutu ile dump
2. tar komutu ile dosyayi ve dumpi bir dosya yapmak
3. CURL ile dosyayi gondermek.

Bu Sayın Volkan Yazicinin anlattgi kadar efektif olmasa da is gorecektir
diye dusunuyorum.

OKAN ARI