Re: [Linux-programlama] Bash ile yedekleme yapmak

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 26 Nov 2004 - 13:59:04 EET

expect denen bir programcik var (aslinda ne demeli bilmem)
kullanicidan mutlaka girdi bekleyen ftp, telnet gibi
yerlerde ise yariyor. pppd scriptleri icinde de kullaniliyor
hatta. ama karisik geliyor bana :)

rsync cogu dagitimda zaten gelir. Karsi tarafta ssh
olmasi yeterli, rsync'i ssh uzerinden calistirabilirsiniz.

Bunun haricinde e-mail atabilirsiniz o dosyalari. O da
pratik bir metod olur, ama belli bir buyuklukten fazlaysa
belki izin vermez bazi serverlar, bilemem....

eger yedegin saklanacagi makinada sshd calisiyorsa
rsync isinizi gorecektir, rsyncd kurmaya gerek yok...