[Linux-programlama] Re: randomized xml parse

From: Volkan Yazici (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Sat 20 Nov 2004 - 12:17:13 EET

merhaba,

On Sat, Nov 20, 2004 at 10:00:36AM +0200, Umut Karabudak wrote:
> XML parse ederken SAX kullanip _hafizaya yuklenmemek icin_ for dongusu
> icinde herhangi bir rastgele sayi ile istediginiz bilgiyi
> alabilirsiniz.

iste sorun burada zaten. o secegim rasgele sayi 0 ile toplam kac tane girdi
varsa o aralikta olmali. ama ben toplam kac tane girdi oldugunu ilk basta
bilmiyorum ki. o yuzden dosyayi bir kere parse edip tum girdilerin sayisini
ogrensem mi diye bir soru (2. sik olarak) yoneltmistim.

iyi calismalar.

P.S. iyi hatirlattiniz, parse ederken SAX kullaniyorum (libxml2 ile)
onu da hatirlatayim.