[Linux-programlama] Re: select

From: Volkan Yazici (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 17:56:38 EET

merhaba,

oturup basina denemedim ama, programin select isleminin calistigi bolumu
ayri bir fonksiyon haline getirdikten sonra, fonksiyonu thread seklinde
cagirmaniz ve istediginiz zaman da bu thread'i sonlandirmaniz gibi bir sey
isinize yarayabilir gibime geldi.

Bunun disinda 30sn timeout icin uzun bir sure degil mi? bunu 1sn gibi
kisa bir sureye dusurerekten cok daha kolay bir yolla isleminizi
halledebilirsiniz. yani ne biliyim... eger illa 30 sn istiyorum derseniz,
bir saniyelik select islemlerinde 30 tane loop seklinde siralarsiniz,
her loop esnasinda da ilgili kosul saglanip saglanmadigina bakip ona
gore istediginiz saniyede select'in icinde bulundugu loop'tan cikarsiniz.

umarim sorunuzu dogru anlamisimdir
iyi calismalar

P.S. /dev/null'a yazmak cok kotu bir fikir bence. cunku eminim o dosyaya
sizden baska onlarca program daha yaziyordur o esnada :)