[linux-programlama] Re: Glibc, Turkce yereli ve siralama sorunu

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Thu 27 May 2004 - 23:50:57 EEST

Selam,

Bir de localedef komutunda son terimi dizinin tam yolunu belirterek verin,
başka birşey aklıma gelmiyor.
# localedef -v --force -i tr_TR -f ISO-8859-9 /usr/lib/locale/tr_TR
# localedef -v --force -i tr_TR -f UTF-8 /usr/lib/locale/tr_TR.utf8
şeklinde.

Esen kalın,
Nilgün

Perşembe 27 May 2004 14:08 sularında, Devrim GUNDUZ şunları yazmıştı: