[linux-programlama] Re: Oturum Yonetimi

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Thu 27 May 2004 - 15:13:18 EEST

Sagolun
Burak Hocam

Evet dediginiz gibi sorumunun yaniti ona geliyor
Genel olarak tum kontrolleri kendim yaptirdigim icin session kullanmanin
bana katacagi bir sey olmadigi kanisindayim zaten ...
Fakat kullanan arkadaslardan bir fikir kaparim seklinde soruyu yonelttim
sayfa icin onemli olan guvenlik .. Bu yuzden de session merak konusu
uyandirior bende surekli

On Thu, 27 May 2004 15:03:17 +0300, Burak DAYIOGLU wrote