[linux-programlama] Re: Linux-php

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 05:46:36 EST

    $fp olarak belirttiginiz file pointer'i ekrana yazdirmaya
    calisiyorsunuz. Bu degiskeni ekrana yazdirmamalisiniz. (kendisi dosya
    tanimlayicisidir)

    readfile yada fpassthru dosyanin tamanini okuyabilirsiniz. Eger
    karakter(fgetc) ya da satir okumak(fgets) istiyorsaniz ilgili
    fonksiyonlari kullanmalisiniz.

    while (!feof($fp)) {
         $bilgi = fgets($fp, 100);
         echo $bilgi."<br>"; }

    gibi bir yapi satir satir okuma yapacaktir.

    Hoscakalin.

    --
    C.Hakan POLATKAN - EfsaneLinux.Org