[linux-programlama] oracle - linux - C

---------

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Sun 28 Mar 2004 - 11:00:40 EST

    merhaba,

    c programlama ile oracle'a baglanti kurmak istiryorum.
    arastirdigim kadari ile karsima hep pro-c
    cikiyor...pro-c nedir, ne degildir hic bir fikrim
    yok...

    bildigimiz c/c++ (gcc/g++) yollari ile oracle'a
    baglanti yapma imkanimiz yok mudur? daha once tecrube
    edinenlerden yardimlarini bekliyorum...

    kolay gelsin...