[linux-programlama] {Spam?}Re: {Spam?}php session hakkinda

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 12:29:30 EST

    Ozmen> Merhaba. Sunucuda olusan sessionlar surekli F5 yapinca ya da belirsiz
    Ozmen> zaman arliklari ile kontrol edince sessionun icinin bosalmasi gibi bir
    Ozmen> sorun yapiyor. yani birden sessionun icindeki bilgi yok oluyor ve bos
    Ozmen> hale geliyor. Login olup islem yapiyorsunuz, submit edince veya baska
    Ozmen> bir linke tiklayinca bir anda login ekranina atiyor. RHT9, apache
    Ozmen> 1.3.28, php 4.3.2

    bu sorunu ben de yasadim. ama kod baskasina aitti.

    benim durumumda sorun suydu:
    php kodu bir cookie koyuyordu. daha sonra da
    session set ediyordu. cookie icin koydugu zaman dilimini
    surekli guncellemiyordu, dolayisiyla cookie timeout oldugunda
    tum session datalarini da kaybediyordu.

    cozum olarak cookie koymayi kaldirdim. sadece session
    actim ve gerekli tum zaman vs islerini session ile kontrol
    ettim.

    tum php dosyalarinin basinda:
    session_start();

    mutlaka belirttim ve sorunu hallettim.

    bu konuda sorun daha cok tarayici kaynakli olabilir.
    yani yazdiginiz php kodu ile tarayicinin aptalligi bir araya
    gelip istenmeyen isler yapabilir. sade yazmakta fayda var.

    tam sonuc icin kodunuzu gormemiz gerek.

    saygialr.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.