[linux-programlama] Re: pl program

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Thu 11 Mar 2004 - 16:33:50 EST

    Bu tip bir programı şöyle bulabilirsin; İstediğin şeyi yapan çok kod var
    webde. Misafir defteri diye bilinen scriptler işini görebilir. Yalnız çoğu
    "misafir defteri" parola ve kullanıcı adı istemez, bunları kendin kolayca
    ekleyebilirsin. Yok ben kod yazamıyorum diyorsan www.programmershavens.com
    sana yardımcı olabilir.

    Ek: Eğer Perl kullanıyorsan, bence Php'ye geçmelisin. Bende eskiden perl
    kullanırdım ama PHP'yi deneyince kodlamanın dayanılmaz hafifliğini yaşadım.

    İyi çalışmalar