[linux-programlama] Re: Fw: php de sayfa yetkilendirme

---------

From: Kursad Dara (Kdara@enka.com)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 05:51:06 EST

    Selamlar,

    Users, groups ve links , groupmembers diye dort tane table yapabilir ve=20
    Userlari belirledigi grouplara atar, grouplari da linklere =
    iliskilendirebilir

    Mesela

    Users
    -----
    userID : 1
    Username : kursad =20
    groupID : 1

    Groups
    ------=20
    groupID : 1
    groupName : 1.Grup

    GroupMembers=20
    ------------
    groupID : 1
    userID : 1

    Links
    -----
    linkID : 1
    groupID : 1

    Bu sekilde 1 numarali kullaniciyi 1. gruba uye yaptik
    Ve 1. grup uyelerini de 1. link kullanmaya yetkili kildik

    Sorgulama yaparkende kullanici login olduktan sonra veya direk sayfaya =
    erismek istediginde
    Ise linkID yi alir kontrol ettiririz ve o grup bu link kullanmaya =
    yetkili mi degil mi=20
    Kontrol ettiriz degil ise access vermeyiz.

    Umarim anlatabilmisimdir.

    Problem olursa ozelden ulasabilirsiniz.

    Kolay gelsin
    Kur$ad.