[linux-programlama] Re: yuzdeli rastgele sayi..

---------

From: Ancient Khnum (the33bullet@yahoo.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 17:04:54 EST

    merhaba, her sayir ayri bir array belirtirse:

    $[1] = 75; // yanindaki yuzdelik degerini belirtmek
    uzre
    $[2] = 10;
    $[3] = 30;

    tum array'i icerdigi degere gore sort edersiniz.
    (bunun icin buyuk olasilikla kullandiginiz
    kutuphanenin sort fonksiyonlari mevcuttur. yoksa
    google'da sorting algorithm demeniz yeterli.)
    ardindan sort edilmis bu array'den artisa bagli olarak
    (artan mi yoksa azalan mi seklinde siralanmis diye)
    ilk veya son ucunu secersiniz.

    iyi calismalar