[linux-programlama] Re: java

From: Esen Özen (gonsev@msn.com)
Date: Sun 06 Jun 2004 - 13:38:54 EEST

programlamay? yeni ogrendigim icin terimlemeye biraz yabanciyim. BU yuzden
sorunumu daha acik atlatmaya calisayim. Bora gungorenin java ile programlama
teknikleri kitab?ndan ogrenmeye calisiyorum javayi. Onun verdigi klavye.jar
dosyasini bir /usr/lib/SunJava1.4.2/lib dizinin icine kopyaladim.
Programlamari derlerken "com.boragungoren.java" package don't exist gibi bir
hata mesaji aldim. iste benim merak ettigim derleyiciye nasil bu kütüphane
dosyalarini tanitacagim?
Yardimlarinizi bekliyorum....

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*