[linux-programlama] Re: Rv: Re: Rv: Re: Oturum Yonetimi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 16:14:31 EEST

Merhaba,

Thu, 3 Jun 2004 16:05:12 +0300 tarihinde "Eralp"
<eralp@prestijsoftware.com> soyle yazdi:

Gercekten ozur dilemenizini en iyi, kisisel problemlerinizi olayla herhangi
bir ilgisi olmayan ve olmasini istemeyen ucuncu kisilere yansitmayarak
gerceklestirebilirsiniz.

Oteki turlu (su anda oldugu gibi) ozrunuz havada kaliyor.

Lutfen kendi aranizda halledin artik!

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694