[linux-programlama] mysql open tables

From: fbazman (fbazman@bilgiyayinevi.com.tr)
Date: Tue 01 Jun 2004 - 16:44:12 EEST

merhaba,

"mysql" de hazirlanmis bir veritabaninda, acik kalmis tablolarin
veritabanina erisimi yavaslattigini okudum. acik kalan tablolari belirlemek
icin neler yapildigini (assagi yukari) ogrendim ancak; bu tablolarin
kapatilmasi icin neler yapilmasi gerektigini tam anlayamadim.

"php" ile kontrol ettigim "mysql" veritabaninda, "flush" komutunu kullanarak
acik kalan tablolari kapatmak mumkun ama ayni anda islem yapan kullanicilari
kesmeden neler yapilabilir? asil tablolari sadece okumaya izin verecek
sekilde kilitleyerek, gecici tablolar uzerinden kayit etmek bir yol sanirim?

fatih.
www.kolikler.com