[linux-programlama] Re: TCMB'den günlük kurları öğrenmek?

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 17:09:57 EEST

file() fonksiyonu belirtilen url'nin kodlarini tum ceker...
bildiginiz gibi php cook genis string fonksiyonlarina sahip (gerci her
alanda oyle :)) neyse
$dosya=file("http://tcmb_doviz_kurlarinin_oldugu_sayfanin_urlsi");
seklinde aliriz.
$bilgiler=implode("\n",$dosya);
ile dosyamizi tek parca hale getiririz.
sonra php dosyamizin en sonuna bu degiskeni print ettikten sonra araya
string fonksiyonlarini kullanarak o stringi filtreleriz.
cok zaman almayacagini dusunuyorum.
mesela bi tablo var, altinda ve ustunde statik resimler var. bu
resimlerin kodlari sabittir.
stratr, substr gibi fonksiyonlar oldukca yeterli olacaktir...

--
Mehmet Fatih YILDIZ   < mfyz@linux-sevenler.org >
http://www.mfyz.com   < fatih@mfyz.com >