[linux-programlama] Re: php ve offline cdrom

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 16:59:14 EEST

apache, php kurulu olmayan makineden calistirmak imkansiz diye
biliyorum...
bahsettiginiz sey sanirsam, php'leri compile edip executeable dosyalar
halinde .run lar ile program edasinda calistirmak galiba...
ama malesef bu mumkun degil. ya da benim bildigim kadariyla o derece
seyyar bir web sunucusu yok...

--
Mehmet Fatih YILDIZ   < mfyz@linux-sevenler.org >
http://www.mfyz.com   < fatih@mfyz.com >