[linux-programlama] Re: php socket read

---------

From: \\\ (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 12:37:19 EEST

merhaba,

problem ile ilgilenen tum arkadaslara tesekkur ederim. socket_select() adli
fonksiyon sorunumu cozdu. hatta soyle bir sey yaptim: (bir goz atin isterseniz
son kez sorun cikmasin diye)

$readSockArr = array($this->socket);
$numChangedSockets = socket_select($readSockArr, $writeSockArr = Nul
if ( $numChangedSockets === False ) {
    print "Socket select failed!\nReason: ".
          socket_strerror(socket_last_error())."\n";
    $this->connStat = False;
    return False;
} else if ( $numChangedSockets == 0 ) {
    print "No data is waiting in the socket queue to recieve!\n";
    return False;
}

serday bey'e cevap niteliginde, neden php ile boyle kritik bir isi yaptigimi
soracak olursaniz:

php'nin kendi manual'inde de her socket fonksiyonunda sonra koskocaman
birexperimental uyarisi zaten dusulmus. hatta hatta bazi socket fonksiyonlari
dokumante dahi edilmemis. ama c konusunda o kadar iyi olmadigimdan ve python ile
de ugrasmak istemedigimden kendimi en rahat hissettigim dil olan php ile yol
almak istedim. bunlara ek olarak php ile yazacagim bir programi benden baska
bircok programcinin da kolayca duzeltebilecegini dusundum.

tekrar ilgilerinden dolayi herkese tesekkurler
iyi calismalar

This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr