[linux-programlama] php socket read

---------

From: \\\ (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 17:10:24 EEST

merhabalar,

php'de soket fonksiyonlarini kullanarak endustriyel bir cihaza uzaktan
erisim sagliyorum. kullandigim iletisim protokolundeki standartlar geregi
giden ve gelecek olan cevabin byte turunde uzunluklarini bildigimden dolayi
socket_read() fonksiyonunu ona gore cagiriyorum. soyle ki:

socket_read(<ilgili_soket>, <tampon_buyuklugu>, <kullanilacak_okuma_metodu>);

tam olarak sorunu cozememekle birlikte bazen istenilen cevaplar belirtilen
tampon miktarindan daha kucuk oluyor. hal boyle olunca socket_read()'de
o tampon buyuklugune ulasana kadar beklemeye basliyor ve program oylece
beklemede kaliyor.

SO_SNDTIMEO, SO_RCVTIMEO sabitlerine cok ufak zaman aralari vermeme ragmen
gene de socket_read()'in beklemesine bir etkileri olmuyor.

php'de (yanlissam lutfen duzeltin) threading ozelligi olmadigi icin de donguye
disaridan mudahale edemiyorum.

bu konuda her fikre acigim. en ufak bir yardim gercekten cok makbule gececek.
iyi calismalar.

This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr