[linux-programlama] mySql'in performansi dusuyor ??

---------

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Thu 17 Jun 2004 - 18:40:30 EEST

arkadaslar slm,
RH9 uzerinde mysql ver 4.0.18 calisiyor.
buyuk boyutlarda tablolarim var (en buyugu su an icin yaklasik 3.6GB ve
yaklasik 29 milyon satirli)
bu tablolara Load Data InFile ile text dosyalardan bilgi aliyorum.text
dosyalar 100er MB buyuklukte, zaman olcdugumde suna benzer zamanlar cikiyor.
1. dosya 10 sn'de import ediliyor
2. dosya 12 sn'de import ediliyor
3. dosya 14 sn'de import ediliyor
4. dosya 16 sn'de import ediliyor
5. dosya 18 sn'de import ediliyor

bundan sonra makinayi kapatip actiktan sonra data import etmeye devam
ediyorum
benim beklentim 6. dosyanin 20 sn ler civarinda import edilmesi, ama
asagidaki sonuclara benzer bi durum ortaya cikiyor:

6. dosya 15 sn'de import ediliyor
7. dosya 17 sn'de import ediliyor
8. dosya 19 sn'de import ediliyor
9. dosya 21 sn'de import ediliyor

her kapatip acmadan sonra buna benzer sonuclar aliyorum. sanki makinayi
kapatinca sistem kendine geliyor gibi. Mysql isi bitince , reboot etmeden
sistem kaynaklarini iade edemiyormus gibi bir izlenime kapiliyorum.
Bu konudaki yorumlariniz nedir. bu normal midir? yoksa sistemimle ilgili bir
anormallik mi var?
Tum arkadaslara tesekkur eder saygilar sunarim.....