[linux-programlama] Re: mobil java uygulamalari

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Tue 08 Jun 2004 - 23:56:31 EEST

Biraz arastirma yaptim da, $u an icin en ideal gorunen telefon modeli=20
SonyEricsson T610 modeli. Bu model java'nin yanisira Mophun platformunu=20
(neyse ?) desteklediginden 32 bit olan ve c++ ile yazilmi$ uygulamalari=20
calistirabilme kabiliyetine sahipmi$.=20

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

Sal=FD 08 Haziran 2004 19:53 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: