[linux-programlama] C ve Sensor Uygulamasi (Arsiv)

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Wed 28 Jul 2004 - 11:08:33 EEST

Merhabalar ..
Listeye daha once bu konuda yazi yazmishtim ve bazi cevaplar donen
arkadaslar olmustu.. Bu mail leri listenin nasil olsa arsivi vardir diye
yedeklemedim .. Dun farkettim ki liste sanirim o tarihler arasinda arsiv
tutmamis ... 15 22 si arasinda mesaj yok gozukuyor ...

Bu mail leri yedekleyen bi arkadasimiz varsa C ve Sensor uygulamalari
baslikli mail leri bana gonderebilir mi acaba???