[linux-programlama] Re: PHP - GTK

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 15:46:16 EEST

--=20
Enver ALTIN | http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri | http://www.parkyeri.com/

---------------------------

Merhaba arkada=FElar..=D6ncelikle hepinize kolay gelsin..

Kendim zeos u yaklasik 1 yildir kullaniyorum ve en ufak bir problemle
karsilasmadim..Ayrica zeos kullanmadan once bde
kullaniyorduk..yillardir.Malumunuz en ufak bir elek. kesintisinde bde
kirilmalari vb kil yun bir cok sedyen az cekmedik..Yetenekden kastiniz
nedir bunu ogrenebilirmiyim ? Eklenmis hazir func. lar mi ?=20

Saygilarimla..

Eralp Erat
Solution&Software Dev.
www.prestijsoftware.com=20