[linux-programlama] Re: gcc hatası ?????

From: ali (ali@linuxprogramlama.com)
Date: Tue 27 Jul 2004 - 10:02:40 EEST

Selamlar
Bu windows.h neye baglidir aslinda Win32 yemi ait diye sormak lazim
bu uygulama nedir derlediginiz. Linux altinda yazilmis bir kitapliginiz
varda onami ait.
http://www.linuxprogramlama.com/index.php?sayfa=gcc.htm
bir basit gcc kullanim mevcut burada nasil ekleyeceginiz anlatiliyor.
yok eger Win32 ise Serdar hoca dedi zaten
Saygilarimla
M.Ali VARDAR