[linux-programlama] Re: CRC Check

From: a.kadir altan (e108193@metu.edu.tr)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 23:15:22 EEST

kontorlum disinda gerceklesen onceki mesajin gonderim ayarlariyla ilgili problem
sebebiyle olusan kalabalik kicin listeden ozur dilerim,
aynen tekrar yolluyorum:

merhabalar,
kaynak dogrulamak icin MAC kullanimi her turlu probleme cozum olmaya yeterli
gelmeyecektir. guvenlikte her bedene uyan bir cozum yok malesef (sevgili Burak benden
cok daha iyi biliyordur bunu eminim). o kadar pembe degil pratikteki durumlar.
ihtiyaclari ve kosullari goz onunde bulundurarak bir cozum uretilmesi gerekir diye
dusunuyorum. ondan baska soylenecek hersey cok saglikli tabana oturmayacak havada
kalacaktir.

iyi calismalar,
a.kadir altan