[linux-programlama] port uygulamaları

From: \\\ (yekeler@itu.edu.tr)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 20:30:48 EEST

merhabalar
benzer bir maili donanim grubunuda attim ama cevap alamadim
ben paralel ve seri port uzerinden devreler yonetmek ve bu konuda kendimi
geliştirmek istyorum temel devre bilgim ve port yönetimi hakkinda bilgim var
fakat isin yazilim kısmına gelince tikaniyorum C dilinde bu isi yapmak icin
gereken fonsiyoklar ve bunların header dosyaları hakkinda biraz arastirma
yaptim ama yeterli bilgiye ulasamadım bu konuda bana onerebileceginiz kaynak ve
dokumanlar nelerdir? ayirca bu is icin yazilmış bir c yada cpp dosyasini
derlerken math.h da yaptigimiz gibi ek bir parametre girmek gerekirmi?
cevaplariniz için tesekkür ederim... tuna

This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr