[linux-programlama] samba ve kucuk i problemi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 13 Jul 2004 - 17:53:45 EEST

Merhaba,

 Samba 3(.0.4 - 0.3 ile de denedim) serisini kullanirken, eger
LC_CTYPE=tr_TR seklinde ayarli ise smbclient/smbmount ile icinde i harfi
bulunan herhangi bir kucuk harflerle yazilmis bilgisayar ve paylasima
ulasamiyorum (ornegin: //mavi/dfisek). Eger //MAVI/DFISEK diye erismeye
calisirsam ulasabiliyorum. LC_CTYPE=C dersem, kucuk harflerle yazsam da
sorunsuz baglanabiliyorum.

 Tercumesi, Samba 3 kendisi kucuk harfleri buyuge ceviriyor ve bu sirada da
muhtemelen i harfi Ý harfine donusuyor I yerine.

 Kendi sistemlerinde test edip onaylayabilecek olan var mi?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694